گذراندن دوره «بازاریابی دیجیتالی» مزایای زیادی برایافرادو سازمانها به همراه خواهد داشت. از جمله مزایای آن میتوان به این موارد اشاره نمود:
- نسل جدیدی از بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها، فعالان حوزه بازاریابی و مدیران اجرایی و بازاریابی معرفی میکند.
- این دوره به فعالیتهایی در زمینه بازاریابی آنلاین (تبلیغات گوگل، شبکههای اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بهینهسازی وبسایت) و بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین (تحلیل وب سایت، بهینهسازی نرخ تبدیل سایت، ...) میپردازد که میتواند کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد.
هدف از برگزاري دوره
در اين دوره هدف ايجاد مهارتهاي لازم براي پرورش مديران و کارشناسان حوزه دیجیتال در شرکتها، سازمانها، کسبو کارها و استارتآپها به منظورکسب موفقیت بیشتر در محیط پیچیده رقابتی است. با کسب این مهارتها موارد زیر مورد انتظار است:
- کاهش هزینههای عملیاتی و سربار
- هدفمندسازی بازارهای هدف
- امکان سنجش دقیق اثربخشی فعالیتها
- بهبود ارتباطات با مشتریان (ارتباط دوسویهبا مشتریان).
محتوای دوره
دوره کوتاه مدت بازاریابی دیجیتالی به مدت 80 ساعت در قالب درس های زیر ارائه می گردد :
محور های دوره |
مبانی محیطشناسی بازاریابی دیجیتالی |
تکنیکهای چریکی افزایش رتبه در گوگل |
اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر |
راهکارهای برندسازی و افزایش فروش از طریق شبکههای اجتماعی |
ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل |
بازاریابی از طریق ایمیل |
تکنیکهای تحلیل آمارهای دیجیتالی |
آشنایی با ابزارهای گوگل |
شرایط ثبت نام
- داشتن مدرک کارشناسی تمامی رشته ها
لازم به ذکر است در پاین دوره , گواهینامه دوره کوتاه مدت دال بر گذراندن این دوره به دانش پژوه اعطاء میگردد.