گذراندن دوره «بازاریابی دیجیتالی» مزایای زیادی برایافرادو سازمان‌ها به همراه خواهد داشت. از جمله مزایای آن می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • نسل جدیدی از بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها، فعالان حوزه بازاریابی و مدیران اجرایی و بازاریابی معرفی می‌کند.
  • این دوره به فعالیت‌هایی در زمینه بازاریابی آنلاین (تبلیغات گوگل، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بهینه‌سازی وب‌سایت) و بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین (تحلیل وب سایت، بهینه‌سازی نرخ تبدیل سایت، ...) می‌پردازد که می‌تواند کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

هدف از برگزاري دوره

در اين دوره هدف ايجاد مهارت‌هاي لازم براي پرورش مديران و کارشناسان حوزه دیجیتال در شرکت‌ها، سازمان‌ها، کسب‌و کارها و استارت‌آپ‌ها به منظورکسب موفقیت بیشتر در محیط پیچیده رقابتی است. با کسب این مهارت‌ها موارد زیر مورد انتظار است:

  • کاهش هزینه‌های عملیاتی و سربار
  • هدفمندسازی بازارهای هدف
  • امکان سنجش دقیق اثربخشی فعالیت‌ها
  • بهبود ارتباطات با مشتریان (ارتباط دوسویهبا مشتریان).

 

محتوای دوره

دوره کوتاه مدت بازاریابی دیجیتالی به مدت 80 ساعت در قالب درس های زیر ارائه می گردد :

محور های دوره
مبانی محیط‌شناسی بازاریابی دیجیتالی
تکنیک‌های چریکی افزایش رتبه در گوگل
اصول بهینه‌ سازی سایت برای موتورهای جستجوگر
راهکارهای برندسازی و افزایش فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی
ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل
بازاریابی از طریق ایمیل
تکنیک‌های تحلیل آمارهای دیجیتالی
آشنایی با ابزارهای گوگل

 

شرایط ثبت نام

  • داشتن مدرک کارشناسی تمامی رشته ها

لازم به ذکر است در پاین دوره , گواهینامه دوره کوتاه مدت دال بر گذراندن این دوره به دانش پژوه اعطاء میگردد.