امروزه تفکر فروش در دنیا من‌جمله کشور عزیزمان ایران، از حالت سنتی خارج‌شده و مستلزم بازآفرینی دقیق این حوزه می‌باشد. دلایل آن را می‌توان در تغییرات پارادایمیک عصر حاضر دانست. تغییراتی همچون رشد فناوری و بهره‌گیری از ابزارهای هایتک، هوشمندی مشتریان و خریداران و ... .

با وجود اینترنت و افزایش روزافزون دانش مشتریان:

  • آیا سیستم‌ فروش شرکت شما برای مواجه‌شدن با این‌چنین مشتریان باهوش و خردمندی آماده است؟
  • آیا فروش شرکت شما، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟
  • آیا نباید از فروش سنتی و فروش کلاسیک به نسل‌ بعدی سیستم‌ فروش یعنی «فروش حرفه‌ای» تغییر جهت داد؟

پاسخ به این سوالات به همراه راهکارهای عملیاتی و بررسی تجارب شرکت‌های موفق، در دوره «مدیریت و مهندسی فروش» میسر خواهد شد.

 

هدف از برگزاري دوره

آشناسازی مدیران و کارشناسان فروش و کلیه افراد سازمانی مرتبط، با تکنیک‌های پیشرفته مهندسی فروش و استراتژی های خاص در بازارهای پر رقابت امروز از اهداف عمده این دوره آموزشی می‌باشد

 

محتوای دوره

دوره کوتاه مدت  مدیریت و مهندسی فروش به مدت ۷۲ ساعت در قالب درس های زیر ارائه می گردد :

محور های دوره

مبانی و مفاهیم مهندسی فروش

(انواع ممیزی در فروش، فرآیند فروش، استراتژی‌های فروش، اندازه گیری‌ها)

مهندسی فروش و تکنیک‌های فروش حرفه‌ای
مروری برضرورت بازاریابی و فروش درشرایط رقابتی
مفهوم بازاریابی و فرایند آن
جایگاه فروش در بازاریابی
مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی
ارتباط فروش وتحقیقات بازاریابی جایگاه مهندسی فروش دراین فرایند

مروری بر مراحل فرآیند فروش حرفه‌ای

(نکات مربوط به: مشتری‌یابی، اخذ قرار ملاقات، یافتن متحدان فروش، تأثیر عامل فرهنگ سازمانی، تشریفات سازمانی و ...)

فروش حرفه‌ای اثربخش و مروری بر خصوصیات فروشندگان حرفه‌ای

روانشناسی تبلیغات و فروش

(مخاطب‌شناسی ، تیپ‌شناسی، روانشناسی اقناع و رفتارگرایی در فروش)

روانشناسی ارتباط

(زبان بدن، ارتباط کلامی، الگوهای ارتباطی و روانشناسی اثرگذاری بر دیگران)

 

شرایط ثبت نام

  • داشتن مدرک کارشناسی تمامی رشته ها

لازم به ذکر است در پاین دوره , گواهینامه دوره کوتاه مدت دال بر گذراندن این دوره به دانش پژوه اعطاء میگردد.