تنظیمات ویجت

دانشکده
خدمات الکترونیکی
  • یکشنبه, 08 خرداد 1401
  • خانه
  • درباره دانشگاه
    • آشنایی با دانشگاه
      • تاریخچه
      • جاذبه های دانشگاه
      • نقشه دانشگاه
      • بیشتر
    • ساختار سازمانی و معاونتها
    • مراکز دانشگاه
    • ریاست دانشگاه
  • موسسات و مراکز تحقیقاتی
  • پردیس ها و دانشکده ها
  • معاونت‌ها
  • پژوهش
  • آموزش
  • اخبار دانشگاه
  • بخش کاربری
اسلایدر

اسلایدر

اخبار و مقالات

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه2

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه2

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه3

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه3

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه4

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه4

تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاهتست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه

رویدادها و مراسمات

  • اسلایدر
  • مدیریت و مهندسی فروش
  • مالی و سرمایه گذاری
  • بازاریابی دیجیتالی
  • آینده پژوهی
بیش از**12345**تعداد دانشجوی پسر بیش از 12345 تعداد دانشجوی پسر
بیش از**12345**تعداد دانشجوی دختر بیش از 12345 تعداد دانشجوی دختر
بیش از**12345**تعداد فارغ التحصیل پسر بیش از 12345 تعداد فارغ التحصیل پسر
بیش از**12345**تعداد فارغ التحصیل دختر بیش از 12345 تعداد فارغ التحصیل دختر

دستاورد ها

اسلایدر

اسلایدر

مدیریت و مهندسی فروش

مدیریت و مهندسی فروش

امروزه تفکر فروش در دنیا من‌جمله کشور عزیزمان ایران، از حالت سنتی خارج‌شده و مستلزم بازآفرینی دقیق این حوزه می‌باشد. دلایل آن را می‌توان در تغییرات پارادایمیک عصر حاضر دانست. تغییراتی همچون رشد فنا

مالی و سرمایه گذاری

مالی و سرمایه گذاری

در فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی مقوله مالی و سرمایه‌گذاری دارای اهمیت بنیادی است و در حقیقت باید پیش‌شرط تولید و به عبارت صحیح‌تر شرط لازم آن دانست. اقتصاددانان سرمای

بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی دیجیتالی

گذراندن دوره «بازاریابی دیجیتالی» مزایای زیادی برایافرادو سازمان‌ها به همراه خواهد داشت. از جمله مزایای آن می‌توان به این موارد اشاره نمود: نسل جدیدی از

آینده پژوهی

آینده پژوهی

آينده‌پژوهی به توانايي انسان در تصور کردن مسائل احتمالي آتي گفته مي‌شود که موجب پيشرفت مي‌گردد. آينده‌‌پژوهي فرآيندي نظام‌مند است که به شناسايي فرصت‌ها و نيازهاي آينده

نحوه ثبت نام دوره DBA یکساله

نحوه ثبت نام دوره DBA یکساله

داوطلبان پس از ثبت‌‌نام‌ در فرم "رزرو وقت مشاوره" و پس از تایید رزومه ، دعوت به مصاحبه خواهند شد.لازم به ذکر است ثبت‌‌‌نام نهایی داوطلبان مشروط به قبولی در مصاحبه می‌با

زمانبندی ثبت نام دوره DBA یکساله

زمانبندی ثبت نام دوره DBA یکساله

دوره DBA در قالب چهار ترم تحصیلی برگزار می‌شود. این دوره به دو مرحله آموزشی و پژوهشی تقسیم گردیده که در دوره آموزشی که سه ترم به طول می‌انجامد، دانش پذیران با مطالب نظر

ضرورت و اهمیت دوره DBA یکساله

ضرورت و اهمیت دوره DBA یکساله

دوره DBA با محوریت چند هدف طراحی شده است.در واقع برای دوره DBA با توجه به نیازمندی‌های امروز سازمان‌ها و کسب‌وکارها و شایستگی‌های لازم برای کامیابی در عرصه رهبری سازمان

مخاطبان دوره DBA یکساله

مخاطبان دوره DBA یکساله

مخاطبان دوره DBA عموما: مدیران و کارآفرینان کشور مديران ارشد و میانی سازمان ها و شرکت ها کارشناسان فعا

محتوا دوره DBA

محتوا دوره DBA

هدف این پودمان ارتقاء سطح نگرش، دانش و مهارت‌های دانشپذیران به طور مقدماتی درباره مباحث سازمان و مدیریت در کسب‌ و کار می‌باشد.

تست موقعيت برگزیده

اسلایدر

اسلایدر

مدیریت و مهندسی فروش

مدیریت و مهندسی فروش

مالی و سرمایه گذاری

مالی و سرمایه گذاری

بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی دیجیتالی

آینده پژوهی

آینده پژوهی

تست موقعيت برگزیده2

اسلایدر

اسلایدر

مدیریت و مهندسی فروش

مدیریت و مهندسی فروش

مالی و سرمایه گذاری

مالی و سرمایه گذاری

بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی دیجیتالی

آینده پژوهی

آینده پژوهی

تست موقعيت برگزیده3

اسلایدر

اسلایدر

مدیریت و مهندسی فروش

مدیریت و مهندسی فروش

مالی و سرمایه گذاری

مالی و سرمایه گذاری

بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی دیجیتالی

آینده پژوهی

آینده پژوهی

  • تقویم آموزشی
  • رویداد های جدید
  • 31تیر
    اسلایدر
  • 30تیر
    مدیریت و مهندسی فروش
  • 30تیر
    مالی و سرمایه گذاری
  • 30تیر
    بازاریابی دیجیتالی
  • 31تیر
    اسلایدر
  • 30تیر
    مدیریت و مهندسی فروش
  • 30تیر
    مالی و سرمایه گذاری
  • 30تیر
    بازاریابی دیجیتالی
اسلایدر

اسلایدر

مدیریت و مهندسی فروش

مدیریت و مهندسی فروش

امروزه تفکر فروش در دنیا من‌جمله کشور عزیزمان ایران، از حالت سنتی خارج‌شده و مستلزم بازآفرینی دقیق این حوزه می‌باشد. دلایل آن را می‌توان در تغییرات پارادایمیک عصر حاضر دانست. تغییراتی همچون رشد فنا
مالی و سرمایه گذاری

مالی و سرمایه گذاری

در فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی مقوله مالی و سرمایه‌گذاری دارای اهمیت بنیادی است و در حقیقت باید پیش‌شرط تولید و به عبارت صحیح‌تر شرط لازم آن دانست. اقتصاددانان سرمای
بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی دیجیتالی

گذراندن دوره «بازاریابی دیجیتالی» مزایای زیادی برایافرادو سازمان‌ها به همراه خواهد داشت. از جمله مزایای آن می‌توان به این موارد اشاره نمود: نسل جدیدی از
آینده پژوهی

آینده پژوهی

آينده‌پژوهی به توانايي انسان در تصور کردن مسائل احتمالي آتي گفته مي‌شود که موجب پيشرفت مي‌گردد. آينده‌‌پژوهي فرآيندي نظام‌مند است که به شناسايي فرصت‌ها و نيازهاي آينده
نحوه ثبت نام دوره DBA یکساله

نحوه ثبت نام دوره DBA یکساله

داوطلبان پس از ثبت‌‌نام‌ در فرم "رزرو وقت مشاوره" و پس از تایید رزومه ، دعوت به مصاحبه خواهند شد.لازم به ذکر است ثبت‌‌‌نام نهایی داوطلبان مشروط به قبولی در مصاحبه می‌با
زمانبندی ثبت نام دوره DBA یکساله

زمانبندی ثبت نام دوره DBA یکساله

دوره DBA در قالب چهار ترم تحصیلی برگزار می‌شود. این دوره به دو مرحله آموزشی و پژوهشی تقسیم گردیده که در دوره آموزشی که سه ترم به طول می‌انجامد، دانش پذیران با مطالب نظر
ضرورت و اهمیت دوره DBA یکساله

ضرورت و اهمیت دوره DBA یکساله

دوره DBA با محوریت چند هدف طراحی شده است.در واقع برای دوره DBA با توجه به نیازمندی‌های امروز سازمان‌ها و کسب‌وکارها و شایستگی‌های لازم برای کامیابی در عرصه رهبری سازمان
مخاطبان دوره DBA یکساله

مخاطبان دوره DBA یکساله

مخاطبان دوره DBA عموما: مدیران و کارآفرینان کشور مديران ارشد و میانی سازمان ها و شرکت ها کارشناسان فعا
محتوا دوره DBA

محتوا دوره DBA

هدف این پودمان ارتقاء سطح نگرش، دانش و مهارت‌های دانشپذیران به طور مقدماتی درباره مباحث سازمان و مدیریت در کسب‌ و کار می‌باشد.
معرفی دوره DBA یکساله

معرفی دوره DBA یکساله

مدیریت عالی کسب و کار (DBA) به توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می پردازد.
نحوه ثبت نام دوره MBA یکساله

نحوه ثبت نام دوره MBA یکساله

داوطلبان پس از ثبت‌‌نام‌ در فرم "رزرو وقت مشاوره"  پس از تایید رزومه ، دعوت به مصاحبه خواهند شد.لازم به ذکر است ثبت‌‌‌نام نهایی داوطلبان مشروط به قبولی در مصاحبه می‌باش
اسلایدر
مدیریت و مهندسی فروش
مالی و سرمایه گذاری
بازاریابی دیجیتالی
آینده پژوهی
نحوه ثبت نام دوره DBA یکساله
زمانبندی ثبت نام دوره DBA یکساله
ضرورت و اهمیت دوره DBA یکساله
مخاطبان دوره DBA یکساله
محتوا دوره DBA
معرفی دوره DBA یکساله
نحوه ثبت نام دوره MBA یکساله
زمانبندی ثبت نام دوره MBA
ضرورت و اهمیت دوره MBA یکساله
مخاطبان دوره MBA یکساله

اسلایدر

فهرست دسترسی

  • خانه
  • درباره دانشگاه
  • موسسات و مراکز تحقیقاتی
  • پردیس ها و دانشکده ها
  • معاونت‌ها
  • پژوهش
  • آموزش
  • اخبار دانشگاه
  • بخش کاربری

بخش های دانشگاه

  • اسلایدر
  • مدیریت و مهندسی فروش
  • مالی و سرمایه گذاری
  • بازاریابی دیجیتالی
  • آینده پژوهی
  • نحوه ثبت نام دوره DBA یکساله
  • زمانبندی ثبت نام دوره DBA یکساله
  • ضرورت و اهمیت دوره DBA یکساله
  • مخاطبان دوره DBA یکساله
  • محتوا دوره DBA
  • معرفی دوره DBA یکساله
  • نحوه ثبت نام دوره MBA یکساله
  • زمانبندی ثبت نام دوره MBA
  • ضرورت و اهمیت دوره MBA یکساله
  • مخاطبان دوره MBA یکساله
  • محتوا دوره MBA یکساله
  • معرفی دوره MBA یکساله
  • معرفی گروه نرم افزاری دیما
  • Dima Software Group
  • تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه
  • تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه2
  • تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه3
  • تست نمایش اخبار در سایت برای دانشگاه4

تماس با ما

  • نشانی: تهران - میدان انقلاب - خیابان انقلاب - خیابان ۱۶ آذر - سازمان مرکزی دانشگاه تهران

  • پست الکترونیکی:

  • تلفن: ۶۱۱۱۱-۰۲۱ مرکز تلفن دانشگاه

  • دورنگار: ۶۶۴۰۵۰۴۷-۰۲۱

  • کد پستی: ۱۴۱۷۶۱۴۴۱۸

  • صندوق پستی: ۶۶۱۹-۱۴۱۵۵

  •  

    راهنمای جامع تلفن‌های دانشگاه تهران